بازار خرید و فروش چرم مصنوعی سنگی با کیفیت

استفاده از چرم مصنوعی سنگی در تهیه محصولات مختلف، آن‌ها را به محصولی شیک، لوکس و گران‌قیمت تبدیل می‌کند. محصولات چرمی خاص و منحصر به فرد هستند. در تولید برخی نمونه‌های محصولات چرمی، از چرم طبیعی و در تهیه بعضی از آن‌ها از چرم مصنوعی استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید، چرم طبیعی از دباغی پوست حیوانات بدست آمده و قدری گران می‌باشد. همین امر موجب شده است که چرم مصنوعی به عنوان یکی از پرکاربردترین چرم‌ها در تولید محصولات چرمی، شناخته شود.

 

چرم مصنوعی سنگی

ویژگی‌های چرم مصنوعی سنگی

چرم سنگی نمونه ای از چرم‌های مصنوعی طرح‌دار است. این نوع چرم در حرارت و فشار بالا تولید می‌شود. برخی طرح های چرم سنگی، ریز نقش و برخی دیگر نقش‌هایی درشت و برجسته دارند. چرم مصنوعی سنگی علاوه بر زیبایی خاص و تنوع رنگ بالا، ویژگی های دیگری مانند لطافت و نرمی خاص نیز دارد. همین امر موجب شده است برش و دوخت این نوع چرم مصنوعی آسان بوده و طراحان چرم در صنایع مختلف، به راحتی بتوانند مدل و طرح مورد نظر خود را روی چرم مصنوعی سنگی، اجرا کنند.

چرم مصنوعی بسیار مقاوم و ماندگار است. این نور خورشید سبب پوسیدگی یا تغییر رنگ در این نوع چرم نخواهد شد. چرم مصنوعی در برابر سرما نیز مقاوم بوده و ترک نمی‌خورد. این نوع چرم در مقابل رطوبت نیز مقاوم است. اگر توجه کرده باشید، محصولاتی که با استفاده از چرم مصنوعی تهیه شده‌اند، آب را جذب نکرده و خیس نمی‌شوند. نکته مهم دیگر در مورد چرم مصنوعی، دوام و ماندگاری این نوع چرم در مقابل سایش است.

چرم مصنوعی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با رنگ‌بندی‌های متنوع تولید می‌گردد. چرم سنگی یکی از مدل‌های پر فروش چرم مصنوعی است که از آن در تولید کیف و کفش، لباس و مبلمان استفاده می شود.

 

چرم مصنوعی سنگی

مراکز خرید چرم مصنوعی سنگی

چرم مصنوعی توسط شرکت‌های متعددی تولید می‌گردد. اگر می‌خواهید چرم مصنوعی درجه یک و باکیفیت را خریداری نمائید، بهتر است با برندهای برتر تولیدکننده این محصول آشنا شده و چرم مصنوعی مورد نظر را از بین این برندها، انتخاب نمائید. کیفیت تولیدات این برندها به اثبات رسیده است. پس از انتخاب برند مورد نظر، باید نمایندگی های فروش این برندها را پیدا کرده و چرم سنگی را به صورت حضوری یا آنلاین از طریق این مراکز با حداقل قیمت خریداری نمائید. البته قیمت چرم مصنوعی به عوامل مختلفی مانند نوع چرم، ضخامت آن و رنگ چرم بستگی دارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید انواع چرم با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما