بهترین قیمت پارچه چرم مصنوعی در بازار های جهان

اگر می‌خواهید قبل از خرید پارچه چرم مصنوعی از قیمت خرید این محصول اطلاع حاصل کنید، به عرضه‌کنندگان مستقیم چرم مصنوعی مراجعه نمائید. این مراکز چرم مصنوعی را با حداقل قیمت عرضه می‌کنند. قیمت پارچه چرم مصنوعی را می‌توان از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نیز کسب نمود. به این نکته توجه داشته باشید که واسطه‌های بازار خرید و فروش چرم مصنوعی، این محصول را گران‌تر از قیمت واقعی آن ارائه می‌دهند.

قیمت پارچه چرم مصنوعی

مقایسه چرم طبیعی و چرم مصنوعی

گاهی خریداران چرم و تولیدکنندگان محصولات چرمی دچار سردر گمی شده و انتخاب نوع چرم برای آنان دشوار می‌گردد. آشنایی با ویژگی‌ها و مزیت‌های چرم طبیعی و مصنوعی می تواند به آنان در خرید چرم کمک کند. اگر بخواهیم از نظر قیمت این دو نوع چرم را مقایسه نمائیم، باید گفت خرید چرم مصنوعی مقرون به صرفه‌تر است. البته چرم طبیعی از لحاظ دوام و ماندگاری بر چرم مصنوعی ارجحیت دارد. اگر جزء تولیدکنندگان پوشاک زمستانی هستید، بهتر است این نوع پوشاک را از چرم مصنوعی تهیه نمائید. چرم مصنوعی آب و رطوبت را جذب نمی‌کند. این نوع چرم بهترین گزینه برای تولید کاپشن و پالتو زمستانی است. پارچه چرم مصنوعی برش و دوخت راحتی نیز دارد.‌ این نوع چرم لطافت بیشتری از چرم طبیعی دارد. طراحان و خیاطان محصولات چرمی با چرم مصنوعی راحت‌تر می‌توانند کار کنند. چرم مصنوعی دچار سایش، ترک یا پوسته‌شدن نیز نمی‌شود. این نوع‌ چرم کیفیت و رنگ خود را با قرار گرفتن در معرض نور‌ خورشید، حفظ می‌کند. چرم طبیعی دارای منافذی است که تبادل هوا در آن به راحتی صورت می‌گیرد. چرم مصنوعی منافذی ندارد. چرم طبیعی با قرار گرفتن در مقابل حرارت، تغییر کیفیت نخواهد داد. چرم مصنوعی اگر در مقابل حرارت بالا قرار گیرد، جمع می شود. با توجه به این ویژگی‌ها و این مسئله که قیمت پارچه چرم مصنوعی به صورت عمده بسیار ارزان است، خرید چرم مصنوعی تجارت پرسودتری خواهد بود.

قیمت پارچه چرم مصنوعی

قیمت انواع پارچه چرم مصنوعی

هنگامی که به بازار فروش چرم مصنوعی مراجعه می‌کنید، این محصول را در انواع مختلف با رنگ‌بندی‌های متفاوت مشاهده خواهید کرد. چرم مصنوعی طرحدار، اکلیلی، منفذ‌دار، اشبالت، پلی‌اورتان و وینیل از نمونه‌های مختلف چرم مصنوعی هستند. ویژگی‌های خاص هر نمونه چرم، آن را به گزینه مناسبی برای تولید محصولی خاص تبدیل می‌کند. به طور مثال چرم پلی‌اورتان بیشتر برای تولید پوشاک، کیف و کفش مناسب است. چرم وینیل برای جلد کتاب کاربرد دارد. چرم‌های منفذ‌دار  نیز مناسب بهترین گزینه برای تولید انواع لباس هستند. چرم طرحدار و اشبالت نیز در صنعت خودرو سازی و تهیه مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرم اکلیلی بیشتر برای ساخت محصولات تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت پارچه چرم مصنوعی بسیار مناسب است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما