قیمت عمده چرم مصنوعی در بازار متری چنده

کاربرد چرم مصنوعی محدود به صنعت خاصی نشده و از آن در صنایع مختلف استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید قیمت چرم مصنوعی متری چنده، باید به سراغ بازارهایی بروید که این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می‌دهند. در هر صورت قیمت چرم مصنوعی از چرم طبیعی ارزان‌تر بوده و خرید آن از نظر اقتصادی مقرون‌ به صرفه‌تر است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با توجه به شباهت خاص چرم مصنوعی به چرم طبیعی، تولیدکنندگان محصولات چرمی تمایل بیشتری به خرید چرم مصنوعی دارند. چرم مصنوعی رنگ‌بندی متنوع‌تری دارد و بازار فروش پررونق‌تری را به خود اختصاص داده است.

 

چرم مصنوعی متری چنده

تفاوت میان چرم مصنوعی و چرم طبیعی

چرم مصنوعی و چرم طبیعی نسبت به یکدیگر مزایا و برتری‌هایی دارند. در نگاه اول تمایز این دو نوع چرم دشوار است. با کمی دقت و توجه به نکات مختلف می‌توان چرم طبیعی و مصنوعی را از طریق ویژگی‌های آن شناخت.

روی چرم مصنوعی اگر دست بکشید، گرمای خاصی را احساس نخواهید کرد. در صورتی که با دست کشیدن روی چرم طبیعی، گرمای چرم به شما منتقل خواهد شد. رنگ‌بندی چرم طبیعی مختص به چند رنگ خاص است. چرم مصنوعی دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی است. چرم مصنوعی متری چنده؟

نقوشی که روی چرم  مصنوعی شکل می‌گیرد، کاملا یکنواخت و منظم است. شما هرگز نمی‌توانید دو چرم طبیعی شبیه یکدیگر را پیدا کنید. نکته دیگر در مورد چرم طبیعی، این است که این چرم آب را تا حدودی جذب می‌کند.

چرم مصنوعی اینگونه نیست. چرم مصنوعی با قرار گرفتن در مقابل حرارت، کیفیت و شکل اولیه خود را از دست می‌دهد. چرم طبیعی مقاومت بالایی در مقابل حرارت دارد.

 

چرم مصنوعی متری چنده

خرید چرم مصنوعی در بازار متری چنده؟

شرکت‌هایی که در زمینه تولید چرم مصنوعی فعالیت می‌کنند، این محصول را در نمونه‌های مختلف تولید می‌نمایند. خریداران چرم مصنوعی با توجه به ویژگی های مختلف هر نمونه چرم، می‌توانند چرم مصنوعی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند. چرم مصنوعی به صورت مات و براق در انواع مختلف تولید می‌شود. چرم اکلیلی یکی از زیباترین نمونه های چرم مصنوعی است. دانه‌های شنی مانند براقی که در بافت این چرم به چشم می‌خورد، زیبایی خاصی به آن داده است. چرم مصنوعی متری چنده؟

از این چرم لطیف و زیبا بیشتر برای تهیه لباس، تولید کیف و کفش یا در صنعت مبلمان استفاده می‌شود. شباهت چرم منفذ‌دار به چرم طبیعی موجب شده است از این نوع چرم در بازار فروش استقبال زیادی شود. چرم طرحدار به واسطه نقوش یکنواخت روی آن، زیبایی بی‌نظیری دارد. این چرم نیز بسیار لطیف و نرم است. چرم وینیل را به سبب مقاومت پائین آن بیشتر در جلد کتاب استفاده می‌کنند.

چرم پلی اورتان یکی از بادوام‌ترین چرم‌های مصنوعی است که برای روکش صندلی خودرو، صندلی‌اداری، مبلمان و تهیه کیف و کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط  باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما