بزرگترین مرکز خرید و فروش چرم مصنوعی لوزی در بازار

چرم مصنوعی در انواع مختلفی تولید می‌شود. چرم طرحدار مثل طرح لوزی، چرم پلی‌اورتان، چرم لمه یا اکلیلی، چرم وینیل، چرم اشبالت و چرم منفذ‌دار از نمونه های مختلف چرم مصنوعی هستند. چرم مصنوعی لوزی به دلیل طرح‌های منظم و زیبایی که دارد، با استقبال زیادی در بازار فروش مواجه شده است. از این نوع چرم در تهیه روکش صندلی خودرو، صندلی اداری، مبلمان، صندلی آشپزخانه و تولید کیف و کفش استفاده می‌شود.

چرم مصنوعی لوزی

تفاوت چرم طبیعی با چرم صنعتی

اگر بخواهیم راجع به تفاوت چرم طبیعی با چرم مصنوعی صحبت نماییم، باید با خصوصیات و ویژگی های این دو نوع چرم بیشتر آشنا شویم. البته چرم طبیعی با چرم مصنوعی شباهت‌هایی نیز دارد. چرم مصنوعی و طبیعی هر دو از انعطاف، نرمی و لطافت خاصی برخوردار هستند. اگر چه چرم طبیعی منشاء حیوانی داشته و چرم مصنوعی از مواد پلیمری تهیه می‌شود، اما از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به‌ یکدیگر دارند. دوام و ماندگاری بالا از ویژگی‌های مهم این دو نوع چرم است. در مورد تفاوت های چرم مصنوعی با چرم مصنوعی می توان به این نکته اشاره کرد که با لمس چرم طبیعی، گرمای خاصی زیر انگشتان دست خود حس خواهید کرد. چرم مصنوعی لوزی این ویژگی را ندارد.

چرم مصنوعی بافتی منظم و یکنواخت دارد، در حالی که چرم مصنوعی ممکن است در قسمت‌های مختلف، طرح‌های متفاوتی داشته باشد. چرم مصنوعی آب را جذب نمی‌کند. چرم طبیعی با قرار گرفتن در معرض رطوبت، آب را جذب نموده و اگر خشک نگردد، کپک می‌زند. از تفاوت های دیگر چرم مصنوعی با چرم طبیعی می‌توان به این نکته اشاره نمود که برای جلوگیری از ترک‌خوردن یا پوسته شدن چرم طبیعی، این نوع چرم هر چند وقت یکبار باید روغن مالی و جلا داده شود.

چرم مصنوعی لوزی

توزیع چرم مصنوعی با طرح لوزی در بازار

همانطور که اشاره شد، چرم مصنوعی و طبیعی هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. همین امر موجب شده است، انتخاب بین این دو نوع چرم گاهی دشوار باشد. اگر  به قیمت چرم اهمیت می‌دهید و به دنبال چرم ارزان‌ قیمت هستید، چرم مصنوعی گزینه مناسبی است. از انواع چرم مصنوعی لوزی یا طرح‌های شنی و سنگی می‌توانید استفاده نمائید. اگر به دنبال کیفیت و ماندگاری بالا هستید، چرم طبیعی بر چرم مصنوعی ارجحیت دارد.

چرم مصنوعی با استفاده از یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز و شفاف می‌شود. برش و دوخت چرم مصنوعی به دلیل ظرافت خاص و انعطاف مناسب آن آسان‌تر است. چرم طبیعی ظرافت چرم مصنوعی را ندارد. تمام ویژگی های مثبت چرم مصنوعی خوب، در چرم طرح لوزی جمع شده است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما