مرکز پخش عمده چرم مصنوعی سپهر

با توجه به کاربرد بالای چرم مصنوعی سپهر در صنایع مختلف، تقاضا برای خرید این محصول، روزبروز بیشتر می‌شود. از چرم مصنوعی در تهیه انواع کیف و کفش، مبلمان، صندلی آشپزخانه و صندلی اداری، کت و کاپشن و پالتو، روکش صندلی خودرو، کمربند، لوازم تزئینی منزل و موارد مشابه دیگر استفاده می‌شود. همین امر موجب شده است که شرکت‌های متعددی در جهت تامین نیاز بازار داخلی کشور، در زمینه تولید چرم مصنوعی به فعالیت بپردازند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

چرم مصنوعی سپهر

قیمت چرم مصنوعی سپهر

اگر به بازار فروش چرم مصنوعی سپهر مراجعه نمائید، علاوه بر تنوع طرح و مدل در این نوع چرم، با تنوع قیمت نیز مواجه خواهید شد. چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد. به همین دلیل قیمت این محصول نیز متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید بهترین و باکیفیت‌ترین چرم را با قیمت واقعی آن خریداری نمائید، بهتر است به سراغ نمایندگی‌های فروش برندهای تولیدکننده این محصول، بروید. این مراکز چرم مصنوعی درجه یک را با کمترین هزینه در معرض فروش قرار می‌دهند. البته ضخامت چرم، رنگ آن و کیفیت این محصول نیز ذر تعیین قیمت چرم نقش مهمی دارند. محصول درجه یک قیمت گران‌تری نیز خواهد داشت.

شرکت سپهر چرم یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید چرم مصنوعی است. این شرکت با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه، توانسته‌ است چرم مصنوعی درجه یک و باکیفیت را تولید و روانه بازار فروش کند. رضایت مشتریان و خریداران چرم مصنوعی سپهر، دلیلی بر کیفیت بالای این محصول است. شرکت سپهر چرم توانسته است، بخش مهمی از نیاز بازار داخلی کشور را تامین و ما را از واردات نمونه های خارجی چرم مصنوعی، بی‌نیاز گرداند.

 

چرم مصنوعی سپهر

انواع چرم مصنوعی

یکی از ویژگی های مهم چرم مصنوعی، تنوع طرح و رنگ در این نمونه چرم است. چرم مصنوعی در انواع طرح‌ها و مدل‌ها تولید می‌گردد. چرم مصنوعی طرحدار دارای نقوشی منظم و یکدست می‌باشد که زیبایی خاصی به این نوع چرم داده است. از چرم طرحدار برای تولید لباس و کیف و کفش همچنین مبلمان استفاده می‌شود. نوع دیگر چرم به چرم اکلیلی معروف است. این نوع چرم رنگدانه‌های براق و زیبایی داشته و در رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌گردد.

چرم اکلیلی طرفداران زیادی دارد. چرم اشبالت نیز ترکیبی از چرم طبیعی و چرم مصنوعی است. این نوع چرم دوام و ماندگاری بالایی داشته و بیشتر در صنعت مبل کارایی دارد. چرم وینیل نوعی چرم ظریف است که بیشتر برای جلد و شیرازه کتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرم پلی یورتان پر کاربرترین نوع چرم مصنوعی است. این نوع چرم در عین استحکام و مقاومت بالا، بسیار  نرم و منعطف می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم با ما در ارتباط  باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما