کارخانه تولید چرم مصنوعی در کرج

کارخانه تولید چرم مصنوعی در نقاط مختلف کشور وجود دارد، یکی از این مکان ها شهر کرج است، کارخانه تولید چرم مصنوعی در کرج یکی از کارخانه های خوب در ایران است، جهت خرید از کارخانه با ما تماس بگیرید.

 

چرم مصنوعی در کرج

نحوه تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی

چرم مصنوعی با داشتن ویژگی هایی همچون هزینه پایین و تنوع بالا در طرحها متنوعی تولید و به بازار عرضه شود نحوه تشخیص چرم مصنوعی از طبیعی کار ساده‌ای نیست و برای افرادی که در این زمینه تخصص چندانی ندارند شاید غیرممکن هم باشد.
برای تشخیص چرم مصنوعی از طبیعی ابتدا باید به رنگ پشت چرم نگاه کرد چرم مصنوعی دارای پوستی پارچه ای است که پوشش پلاستیکی صاف و دانه‌ای دارد این درحالی است که چرم طبیعی دارای پشتی فیبری است.
مورد دیگر برای تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی نگاه کردن به لبه برش خورده چرم است، زمانی که چرم مصنوعی برش میخورد لبه های صاف و تمیز به وجود می‌آورد اما چرم طبیعی به هنگام و بریده شدن اثر مشابهی ندارد و علت این موضوع ساختار فیبری این نوع چرم است.
در آخر رفتار چرم در برابر گرما ست چرم مصنوعی در حرارت بالا به ‌سرعت می‌سوزد و بویی شبیه به بوی پلاستیک تولید میکند، این درحالیست که چرم طبیعی به راحتی نمی سوزد و فقط می درخشد و رایحه ای همانند سوزانده شدن مو به وجود می‌آورد.

 

چرم مصنوعی در کرج

قیمت چرم مصنوعی در کرج

قیمت فروش چرم مصنوعی در کرج به موارد متفاوتی بستگی دارد قیمت فروش عمده محصولات چرم مصنوعی همواره از فروش جزئی آن مناسب تر است خریداران این محصول با توجه به بودجه خود میتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.
مراکز فروش چرم مصنوعی برای خریداران ویژه خود شرایطی مخصوصی قرار می‌دهند تا مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت بالا تهیه کنند مهمترین مسئله برای خریداران نرخ قیمت محصولات چرم مصنوعی است که با تخفیف های بسیار زیادی می توانند این محصولات را خریداری کنند.
همچنین خریداران محصولات چرمی می‌توانند با بررسی کیفیت و قیمت های آن اقدام به سفارش چرم مصنوعی مورد نظر خود کنند و محصول مورد علاقه خود را با بهترین خدمات در کمترین زمان تحویل بگیرند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما