بهترین فروشندگان چرم مصنوعی برای مبل به صورت عمده

چرم مصنوعی برای مبل یکی از محصولات جدید و نو در صنعت مبلمان بوده، که برای مصارف روکشی و رومبلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. که جایگزین بسیار مناسبی برای چرم طبیعی است که با توجه به قیمت پایین و مقاومت بالا یکی از پرفروش ترین محصولات امروزی بوده است. و شما میتوانید انواع محصولات چرم مصنوعی را با  توجه به سلیقه خود خریداری کنید.

 

چرم مصنوعی برای مبل

مقایسه چرم طبیعی و مصنوعی

چرم مصنوعی به سبب نوع ساخت خود به گونه ای است که شباهت زیادی با چرم طبیعی دارد و گاهی تشخیص آن از چرم طبیعی مشکل است. دامنه ی استفاده از چرم طبیعی بسیار گسترده است و در تولید و استفاده در  وسایل متفاوت مانند روکش صندلی، کیف،کفش کمربند، دیوارکوب و نیز میتوان استفاده از چرم مصنوعی برای مبل را اشاره کرد.

عمده ترین تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی و در نوع تولید آن است که چرم طبیعی عمدتاً از سلاخی حیوانات به دست می آید اما چرم طبیعی توسط مواد اولیه شیمیایی و پلیمر ها در کارخانه ها و به وسیله ماشین آلات پیشرفته تولید شده که هزینه بسیار کمتری نسبت به چرم طبیعی دارد و همچنین در حجم تولید چرم مصنوعی در زمان کوتاه بسیار بیشتر از چرم طبیعی است.

همچنین برش و دوخت چرم مصنوعی بسیار ساده تر از چرم طبیعی است و قابلیت رنگ پذیری و طرح پذیری چرم مصنوعی بسیار بالا تراز چرم مصنوعی است. و در نهایت قیمت پایانی کار چرم مصنوعی بسیار کمتر از چرم طبیعی تولید شده است.

لازم به ذکر است که چرم مصنوعی همانند سایر محصولات دارای نوسان قیمت است، و نمیتوان برای این محصول قیمت خاصی را مشخص کرد اما به صورت کل قیمت چرم مصنوعی نسب به چرم طبیعی بسیار کمتر است.

چرم مصنوعی برای مبل

 

قیمت فروش چرم مصنوعی

برای مطلع شدن از قیمت چرم مصنوعی راه های زیادی وجود دارد که ساده ترین راه مراجعه به سایت های اینترنتی است که قیمت این محصول را با توجه به ویژگی و کارایی محصول اعلام میکنند. خرید اینترنتی یکی از به صرفه ترین نوع خرید است زیرا شما با حذف واسطه ها میتوانید محصول نهایی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خریداران محصولات چرم مصنوعی برای مبل ، همچنین میتوانند با بررسی کیفیت و قیمت های متنوع محصولات مختلف اقدام به سفارش کالایی با کیفیت و مقرون به صرفه نمایند. علاوه بر این شما میتوانید با مراجعه با مراکز فروش واقع در سراسر کشور محصولات خود را از نزدیک دید و پس از اطمینان از کیفیت اقدام خرید نمایید و یا جهت تسریع در کسب اطلاعات لازم و استعلام قیمت و موجودی به صورت مجازی، با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما