بهترین قیمت چرم مصنوعی برای لباس در میان تولیدی ها

چرم طبیعی منشاء حیوانی داشته و قیمت آن تقریبا گران است. ورود چرم مصنوعی به بازار فروش موجب شد که از چرم مصنوعی استقبال زیادی شود. این نوع چرم تنوع بیشتر، رنگ‌بندی‌ متفاوت‌تر و قیمت ارزان‌تری نسبت به چرم طبیعی، دارد. از انواع چرم مصنوعی می توان برای تهیه البسه استفاده نمود. به دلیل ارزان بودن قیمت چرم مصنوعی برای لباس، لباس‌هایی نیز  که با این نوع چرم تولید می‌گردند، قیمت مناسبی دارند.‌ تولیدکنندگان لباس چرمی با خرید پارچه چرم مصنوعی از عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول، قیمت نهایی تولیدات خود را کاهش خواهند داد.

 

 

 

 

انواع چرم مصنوعی

در بازار فروش چرم مصنوعی با نمونه‌های مختلف این محصول آشنا خواهید شد. چرم پلی یورتان نوعی چرم مصنوعی است که شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد. این نوع چرم بسیار لطیف و نرم و در عین حال مقاوم و ماندگار است. چرم پلی یورتان بسیار شفاف و براق می باشد. از این نوع چرم در تهیه انواع لباس چرمی استفاده می شود. چرم طرحدار نوعی چرم مصنوعی زیبا و شیک است که در طرح‌های سنگی یا پوست‌ ماری به بازار فروش ارائه می شود. طرح‌های منظم، یکنواختدو زیبایی که در سراسر پارچه چرم مصنوعی طرحدار به چشم می‌خورد، زیبایی این محصول را دو چندان می کند. چرم طرحدار نیز گزینه مناسبی برای تهیه لباس می باشد. یکی دیگر از چرم‌های مصنوعی پرطرفدار، چرم منفذ دار است. این نمونه چرم به دلیل منافذ ریزی که دارد، عیوب سایر چرم‌های مصنوعی را پوشش می‌دهد. چرم‌های مصنوعی راه تنفس ندارند. از چرم منفذدار برای تولید انواع لباس های چرمی زنانه و مردانه استفاده می شود. چرم مصنوعی نمونه های دیگری نیز دارد. چرم وینیل نیز نوعی چرم مصنوعی برای تهیه شیرازه و جلد کتاب است. چرم اشبالت نیز ترکیبی از چرم مصنوعی و چرم طبیعی است که بیشتر در تهیه کیف و کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می خواهید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید، بهتر است از چرم مصنوعی برای تهیه پوشاک چرمی استفاده نمائید. قیمت چرم مصنوعی برای لباس تفاوت فاحشی با قیمت چرم طبیعی دارد.

 

کاربرد چرم مصنوعی در صنایع مختلف

شباهت زیاد چرم مصنوعی به چرم طبیعی موجب شده است این محصول در صنایع مختلف جایگزین چرم طبیعی گردد. از چرم مصنوعی در تهیه کیف و کفش و لباس استفاده می شود. مبلمانی که با استفاده از چرم مصنوعی تولید می‌گردد، بسیار شیک و لوکس است. صندلی‌های اداری و صندلی آشپزخانه را می توان با استفاده از چرم مصنوعی تولید کرد. این نوع چرم برای تودوزی خودرو همچنین روکش صندلی خودرو بکار گرفته می شود. انواع محصولات دکوری و تزئینی را می توان با بهره‌گیری از چرم مصنوعی تهیه کرد. با توجه به موارد ذکر شده باید گفت به دلیل ارزان بودن قیمت چرم مصنوعی برای لباس، بیشترین کاربرد این چرم در تهیه پوشاک است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما