خرید چرم مصنوعی در انواع مدل

خرید چرم مصنوعی

خرید چرم مصنوعی در انواع مدل های مختلف با روش های امروزی بسیار آسان شده و شما می توانید در زمان بسیار کوتاه خرید خود را انجام دهید. برای این که بتوانید برای خود به صورت عمده چرم مصنوعی خریداری کنید احتیاج به راهنمایی دارید. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین کیفیت چرم مصنوعی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. برای کسب اطلاعات می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید چرم مصنوعی

راه های تشخیص چرم مصنوعی از طبیعی :

چهار روش برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی وجود دارد :

  1. جنس قسمت پشت چرم, پشت چرم طبیعی حالت پرز دارد، ضخامت ناهمسان, هنگام لمس کردن رویه ی چرم طبیعی سطح غیر یکنواختی را لمس خواهید کرد. زیرا بدن حیوانات سطح صاف, یک دستی ندارد, سطوح یک دست با طرح های متقارن مختص چرم های مصنوعی می باشد.
  2. تست شعله ی چرم, اگر چرم به شعله نزدیک باشد به راحتی آتش نخواهد گرفت اما اگر ادامه دهید بویی مانند شبیه به بو یه سوختن مو بلند خواهد شد. جنس چرم مصنوعی به دلیل داشتن جنس پلاستیک به راحتی قابل آتش زدن می باشد.
  3. مشاهده الیاف چرم, بافت چرم طبیعی بافتی متراکم و فشرده دارد. برای تشخیص به قسمت های برش خورده در محصولات چرمی نگاه کنید. اما در چرم های مصنوعی که از جنس پلاستیکی می باشد فاقد الیاف متراکم است.
خرید چرم مصنوعی

آشنایی با برند های برتر چرم مصنوعی :

در ایران تولیدی های بسیاری در حال ساخت چرم مصنوعی هستند. برای آن که بتوانید بهترین را با بهترین قیمت بشناسید ابتدا می بایستی با نام برند های برتر آشنا شوید :

  • چرم دلتا
  • نوین چرم
  • درسا چرم
  • کهن چرم
  • چرم کیهان

در هنگام خرید چرم مصنوعی با دانستن برند های معروف ایرانی در حوضه چرم مصنوعی می توانید خریدی مطمئن انجام دهید.

خرید چرم مصنوعی

خرید انواع مدل های چرم مصنوعی :

چرم مصنوعی دارای مدل های بسیار زیادی می باشد و این موضوع باعث گمراهی مشتریان می شود. کسانی که قصد خرید مدل های مختلف چرم مصنوعی را دارند می توانند با مشاور فروش ما تماس بگیرند و از مدل های چرم باخبر شوند. البته شما می توانید با چست و جو در اینترنت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید با این حال مشاور شرکت ما با صبوری به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

پس از تصمیم گیری مدل چرم مصنوعی مورد نیاز می توانید از قیمت عمده آن از طریق مدیر فروش ما آگاه شوید و اقدام به خرید چرم مصنوعی مورد نیاز تولیدی خود کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما