قیمت بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی لباسی در بازار

چرم مصنوعی نوعی چرم است که در تهیه آن از مواد پلیمری استفاده می‌شود. از این نوع چرم در تهیه محصولات مختلف استفاده می‌شود. چرم مصنوعی که برای تولید لباس از آن استفاده می‌شود، به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، به سرعت جایگزین پارچه‌های چرم طبیعی، در بازار خرید و فروش چرم شد . پارچه چرم مصنوعی لباسی قیمت مناسبی داشته و دوخت آسان آن موجب استقبال طراحان و تولیدکنندگان انواع پوشاک، از این محصول گردید.

پارچه چرم مصنوعی لباس

ویژگی‌های مهم پارچه چرم مصنوعی لباس

این پارچه از یک لایه آستر نخی با چند لایه مواد پلیمری تهیه می‌گردد. این نوع پارچه چرمی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که خرید آن را از جوانب مختلف، مقرون به صرفه خواهد کرد. قیمت پارچه چرم مصنوعی ارزان‌تر از پارچه چرم طبیعی است. همین امر موجب می شود، لباس‌هایی نیز که با چرم مصنوعی تولید می‌شوند، قیمت مناسب‌تری داشته باشند. نگهداری پارچه چرم مصنوعی آسان است. این محصول را به راحتی می توان تمیز نمود. به کمک یک دستمال مرطوب می توان جلا و شفافیت پارچه چرم مصنوعی را به آن بازگرداند. این نوع پارچه از انعطاف و نرمی خاصی برخوردار است. طراحان و خیاطان به راحتی می توانند انواع مدل‌ها و طرح‌ها را روی پارچه چرم مصنوعی، اجرا کنند. پارچه چرم مصنوعی ضد آب است و رطوبت به آن نفوذ نمی‌کند. این نوع پارچه به مرور زمان دچار سایش نمی‌شود. نور خورشید، رنگ پارچه چرم مصنوعی لباس را تغییر نخواهد داد. تنوع طرح و مدل همچنین رنگ‌بندی در پارچه چرم مصنوعی موجب شده است سلیقه‌های مختلف به راحتی بتوانند طرح و رنگ ایده‌آل خود را از بین گزینه‌های بی‌شمار پیش‌رو، انتخاب نمایند.

پارچه چرم مصنوعی لباسی

قیمت پارچه چرم مصنوعی لباس

با توجه به این که پارچه چرم مصنوعی لباسی توسط برندهای مختلفی تولید می‌گردد و با در نظر گرفتن تنوع بالا در این محصول، پارچه چرم مصنوعی را با قیمت‌های متفاوتی در بازار فروش می‌توان پیدا کرد. هر کدام از برندهای تولیدکننده این محصول، پارامترها و معیارهای خاص خود را برای قیمت‌گذاری تولیدات‌شان دارند. البته قیمت پارچه چرم مصنوعی به پهنا و عرض این پارچه همچنین ضخامت آن نیز بستگی دارد. نوع مواد اولیه‌ای که در تهیه پارچه چرم مصنوعی لباس استفاده می‌شود، از عوامل مؤثر دیگر در تعیین قیمت این محصول است. اگر می خواهید پارچه چرم مصنوعی را با حداقل قیمت خریداری نمائید، به سراغ بازارهایی بروید که این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه، ارائه می‌دهند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما