قیمت چرم مصنوعی طرح گل در مراکز معتبر

چرم مصنوعی طرح گل یکی ز رایج ترین سفارشات خریداران برای کیف و کفش می باشد، به همین جهت تنوع طرح گل و رنگ بندی و همچنین کیفیت آن بسیار زیاد بوده تا هر تولیدکننده ای با هر سلیقه و بودجه کاری بتواند آن را خریداری کند، قیمت این مدل چرم مصنوعی در مراکز معتبر بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه ها می باشد.

چرم مصنوعی طرح گل

چرم مصنوعی ظرح گل

چرم مصنوعی طرح گل بسیار زیبا است به طوری که نظر هر فرد بیننده ای را به خود جلب می کند، و تولید کننده برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری آن را در تنوع رنگی گسترده به تولبد رسانده است.

چرم مصنوعی گل دار در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

این مدل چرم در حوزه کیف و کفش بسیار پرطرفدار است، همچنین خیاطانی که به دنبال طراحی و دوخت یک لباس منحصر بفرد و البته خاص هستند از چرم مصنوعی لباسی گل دار استفاده می کنند، همچنین در تولید وسایل تزئینی و یا دیوارکوب ها و مواردی که با کودکان سر  و کار و دارد می تواند  مورد استفاده قرار گیرد.
چرم های طرح دار علاوه بر طرح گل دارای طر های دیگری هم هستند، طرح های چاپی و طرح های ورزشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم مصنوعی طرح گل

کارخانه تولیدی چرم مصنوعی درجه یک

کارخانه های تولید کننده چرم مصنوعی طرح دار و به خصوص طرح گل بسیار زیاد می باشند اما فقط چند کارخانه محدود وجود دارد که این چرم ها را باکیفیت درجه یک و قیمت قابل قبول ارائه می دهد.  اگر به دنبال یک چرم خاص با کیفیت هستید با تماس بگیرید.
این محصولات به مراکز مختلف فروخته می شود، اما در این مراکز به دلیل ایجاد واسطه باید چرم مصنوعی گل دار را گران تر خریداری کنید.
همچنین این مدل چرم مصنوعی وارداتی هم در بازار وجود دارد و باید این را بیان کنم که ازنظر کیفیت با چرم های درجه یک تولید ایران هیچ تفاوتی ندارد.
چرم های گل دار از ضخامت های مختلف برای تولید کیف و کفش برخوردار هستند.

قیمت فروش عمده چرم مصنوعی گل دار

با خرید چرم مصنوعی گل دار به صورت عمده و از کارخانه چرم  خود را به قیمت عمده کارخانه خریداری کنید، برای خرید چرم مصنوعی به قیمت کارخانه نیازی به حضور در کارخانه نیست، شما می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام داده و در محل مد نظر آن را تحویل بگیرید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما