مرکز فروش انواع چرم مصنوعی صورتی

چرم مصنوعی صورتی یکی از شناخته شده ترین چرم‌های تولید شده در کشور و وارد شده به ایران می باشد که علاوه بر محبوبیت بسیار بالایی که در بازارهای داخلی پیدا کرده است در بازارهای خارجی هم خوش درخشیده اند و به همین دلیل آن ها بسیار پر رونق شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

چرم مصنوعی صورتی

چرم مصنوعی صورتی

رنگ صورتی به دلیل اینکه بیشتر مختص دخترانه است در وسایل دخترانه کاربرد فراوانی دارد مثلاً این نوع جرم ها در تولید  انواع پالتو های چرمی صورتی دخترانه ست های مادر دختری دستکش ها قاب گوشی کیف های متناسب با سایز گوشی کیف های دوشی وسایل طراحی لوازم تحریر کاربرد فراوانی دارد و دختران زیادی به دنبال تهیه و خرید این محصول هستند

همچنین علاوه بر مواردی که گفته شد در ساخت تخت های لمسه دوزی شده که به رنگ صورتی هستند و آیین ها و پاف ها کاربرد فراوانی دارد مبلمانهای صورتی چرمی خاص امروزه مناسب با دکوراسیون منزل قابل فروش هستند و این رنگ موجب شده است تا طرفداران به رنگ صورتی بتوانند به راحتی دکوراسیون منزل خود را به وسیله این رنگ تزیین نمایند.

چرم مصنوعی صورتی مدلهای زیادی دارد. مانند چرم مصنوعی ورنی، هولوگرامی، هورس، شرانک و…. مانند چرم های  طبیعی کیفیت بسیار بالایی دارند و همین امر موجب شده است تا در بعضی از موارد که تولید داخلی هستند زمینه صادرات آنها فراهم شود.

چرم مصنوعی صورتی

 

مرکز فروش چرم مصنوعی صورتی

مرکز فروش چرم مصنوعی صورتی  این محصول را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند تا خریداران محترم می توانند در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت آنلاین این محصول را خریداری کنند مرکز فروش چرم مصنوعی صورتی نقش بسیار دارد. این محصول در بسته بندی های مختلفی وجود دارد.

چرم مصنوعی صورتی  بر خلاف حکم های طبیعی که طی فرایند دباغی تولید می‌شوند نوعی عملیات مکانیکی و از روش لایه لایه کردن اسفند روکش و pvc و در نهایت مقداری پارچه به دست می‌آید که خواسته ظاهری آنها با به چرم طبیعی بسیار نزدیک است تنوع رنگ بافت در چرم بسیار بالاست و این چرم  بارلا است و در رنگ بندی های متنوع و طرح های خاص و منحصر به فرد ساخته می‌شود

چرم هولوگرام یکی از شناخته شده ترین چرم‌های تولید شده  در کشور می باشد که علاوه بر محبوبیت بسیار بالایی که در بازارهای داخلی پیدا کرده است در بازارهای خارجی هم خوش درخشیده اند و به همین دلیل آن ها بسیار پر رونق شده است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مور نحوه خرید ، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم های مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما