قیمت چرم مصنوعی درجه یک ایرانی

چرم مصنوعی دارای خواصی بسیار شبیه به چرم طبیعی بوده و دارای کیفیتی مشابه است با این تفاوت که از قیمتی بسیار پایین تر برخوردار است. تولید کننده چرمی با کیفیت، درجه یک و مرغوبی  تولید کرده تا مصرف کنندگان بتوانند از این جنس عالی بهره مند شود.

قیمت چرم مصنوعی درجه یک ایرانی با توجه به انواع رنگ و طرحی که دارد و مرغوبیت کالا دارای قیمت مناسب است.

قیمت چرم مصنوعی درجه یک ایرانی

چگونه چرم مصنوعی خوب را بشناسیم؟

چگونه چرم مصنوعی خوب را بشناسیم؟

بسیاری از افراد دوستدار انواع لباس های چرم هستند و از انواع این لباس ها استفاده می کنند. یکی از مهمترین چیزی که توجه همه را به چرم مصنوعی معطوف کرده کیفیت عالی و قیمت مناسب چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی است.

چرم مصنوعی دارای طرح های بسیار متنوعی از جمله انواع طرح پوست حیوانات طرح های لمه و طرح های پانچی است همچنین چرم مصنوعی دارای انواع ضخامت هاست و آن را از نیم تا پنج سانت تولید می کنند. چرم های مصنوعی دارای انواع رنگ ها هستند و می توان از تنوع رنگی بالایی که دارد برای تولید همه چیز استفاده کرد.

چرم مصنوعی در واقع از لایه ای اسفنجی تشکیل شده است که روکشی شبیه چرم روی آن می کشند و تقریبا هر دوی این لایه ها ساختگی است نوع پارچه ای که در این کالا استفاده می شود بیشتر از پنبه و قسمت دیگر معمولا از پلی استر و پارچه شمعی است.

چرم مصنوعی به دلیل محبوبیتی که دارد در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارد از انواع این چرم در صنایع کیف و کفش و در صنایع مبل سازی و تهیه انواع لباس و کاپشن و در صنایع اتومبیل سازی استفاده می شود

فروش چرم مصنوعی در انواع مختلف درجه یک، درجه دو و درجه سه تولید می شود و البته هر کدام در یک نوع قیمت به فروش می رسند.

مرکز فروش چرم مصنوعی درجه یک طرح دار

مرکز فروش چرم مصنوعی درجه یک طرح دار

چرم مصنوعی طرح دار یکی از انواع بی نظیر چرم مصنوعی است که با کیفیتی بسیار عالی به بازار عرضه شده است چرم مصنوعی با انواع کیفیت ها به بازار ارسال می شود و هر شخص با توجه به میل و سلیقه خود از آن استفاده می کند.

تولید کننده چرم مصنوعی طرح دار را در انواع طرح و رنگ و درجه مرغوبیت های متفاوت به بازار ارسال و پخش کرده است تا در خدمت هموطنان عزیز باشد تا هرکس از هر طرح و رنگی که نیاز دارد خریداری کند. تولید کننده انواع مختلف چرم مصنوعی تولید شده خود را در سایتی در اینترنت گذاشته تا عزیزان بتوانند با اندک جستجویی در اینترنت از تمام این چرم ها دیدن کرده و نسبت به کیفیت و یا سلیقه خود از انواع آن انتخاب و خریداری کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما